جانمایی عکس های هوایی در گوگل ارث

جانمایی عکس های هوایی در گوگل ارث

در واقع اگر فردی قصد اثبات وجود بنا را در گذشته ملک را داشته باشد،در این مورد می تواند از جانمایی عکس در گوگل ارث استفاده کند. در واقع برای اینکه ثابت شود ملکی مسکونی می باشد، باید وجود بنا در گذشته ملک مشخص شود. برای مشخص شدن وجود بنا می توان از جانمایی عکس هوایی در گوگل ارث استفاده کرد. انجام این عملیات از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید.

جانمایی عکس های هوایی در گوگل ارث توسط کارشناس رسمی دادگستری

در واقع با وجود عکس های هوایی در گوگل می توان اطلاعات زیادی از زمین مورد نظر در سال های مختلف بدست آورد. در صورتی که فردی قصد انجام ساخت و ساز در ملک خود را داشته باشند. و اراضی مسکونی محسوب نشود. در نتیجه لازم است وجود بنا در اراضی بررسی شود. برای بررسی وجود بنا لازم است جانمایی عکس هوایی در گوگل ارث انجام شود. جانمایی عکس هوایی در گوگل ارث را باید به فردی متخصص سپرد. تا در نتیجه این عملیات به صورت اصولی انجام شود و مدارک تهیه شده. در انتها مورد قبول ادارات و سازمان ها قرار بگیرد.

کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی همان متخصصی است که می تواند این عملیات را به خوبی انجام دهد.برای انجام این عملیات ابتدا نقشه یو تی ام تهیه می شود برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود.مختصات یو تی ام کنج ها برداشت می شود.در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود.با تهیه این نقشه ابعاد و مساحت دقیق هر واحد به دست می آید. سپس این نقشه بر روی عکس هوایی جانمایی می شود.در نتیجه وجود عارضه در گذشته ملک قابل بررسی خواهد بود. بعد از انجام این عملیات گزارش تفسیر عکس هوایی نیز تهیه می شود. تا به عنوان مدرکی به همراه دیگر مدارک قابل ارسال باشد.

راه های ارتباط با ما

09129277534

02166398316

برای ارتباط با اینستاگرام ما کلیک کنید

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما