نقشه هوایی پلاک ثبتی تبریز

نقشه هوایی پلاک ثبتی تبریز

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

به طور کلی ممکن است. پلاک ثبتی ملک نا معلوم باشد. در نتیجه یافتن پلاک ثبتی ملک ضروری خواهد بود. در واقع ممکن است. تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی از جانب اداره ثبت اسناد در خواست شود. بنابراین تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی ضروری میباشد. تهیه این نقشه را میتوان به یک فرد متخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. زیرا این متخصص مهر نظام مهندسی دارد. و مدارک تهیه شده توسط وی معتبر می باشد.

تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی

به طور کلی در صورتی که به اداره ثبت اسناد برای انجام امور ثبتی ملک و یا امور قضایی مراجعه نمایید. ممکن است درخواست تسلیم نقشه هوایی پلاک ثبتی به شما داده شود. برای تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی تبریز و دیگر شهر ها لازم است. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا مور ثبتی مراجعه نمود. در واقع اگر که پلاک ثبتی ملک در دسترس نباشد. لازم است اقدامات لازم برای تشخیص مشخصات و پلاک ثبتی ملک انجام شود.

به جهت تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی تبریز حتما لازم است نقشه یو تی ام و نقشه هوایی تهیه شود. نقشه یو تی ام نقشه ای با مختصات یو تی ام منحصر به فرد است. که در آن مشخصات چهار گوشه ملک ثبت و درج می شود. و نقشه هوایی نقشه ای است. که علاوه بر ملک املاک و گذر های اطراف آن نیز در نقشه مشخص می باشد.

بنابراین کارشناس ابتدا نقشه یو تی ام ملک را تهیه خواهد کرد. برای تهیه این نقشه از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده میشود. و در ادامه ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. سپس تهیه نقشه هوایی انجام میشود. و کارشناس نقشه هوایی را با استفاده از تصاویر ماهواره ای تهیه خواهد کرد. در نتیجه با یافتن پلاک ثبتی املاک جانمایی پلاک ثبتی بر روی نقشه هوایی انجام می شود.

تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی

تهیه نقشه هوایی پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما