استعلام پلاک ثبتی از شهرداری

استعلام پلاک ثبتی از شهرداری

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در صورتی که سند ملک مفقود شده باشد. در نتیجه لازم است. برای ملک مجددا سند اخذ نمود. در نتیجه انجام استعلام پلاک ثبتی ملک ضروری میباشد. انجام استعلام پلاک ثبتی ملک با مراجعه به یک فرد متخصص ممکن میباشد. کارشناس رسمی دادگستری همان متخصصی است که تجربه کافی در انجام این استعلام را دارد. که از طریق مراجعه به اداره ثبت امکان پذیر است. و از طرف شهرداری ممکن نیست.

استعلام پلاک ثبتی

برای یافتن پلاک ثبتی ملک لازم است استعلام گرفته شود. در نتیجه انجام استعلام پلاک ثبتی ملک از شهر داری و یا سازمان آب ممکن نیست.و باید به اداره ثبت مراجعه کرد. که در واقع با استفاده از پلاک ثبتی املاک مجاور میتوان پلاک ثبتی ملک مورد نظر دست یافت.

در نتیجه انجام این استعلام را میتوان. به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد. تا در نتیجه استعلام پلاک ثبتی از شهرداری انجام نمی شود.

پلاک ثبتی که در سند قدیمی ملک درج می شود. یکی از مشخصه های ملک می باشد. در واقع پلاک اصلی و فرعی ملک را می توان به نام و نام خانوادگی افراد تشبیه نمود.

در واقع ممکن است فردی سند ملک خود را مفقود کرده باشد. و در نتیجه برای اخذ سند رسمی از اداره ثبت اسناد لازم است مدارکی را به اداره ثبت اسناد به همراه یک سری اطلاعات ارائه داد پلاک ثبتی ملک از جمله اطلاعاتی است که لازم است ارائه شود.

برای انجام این استعلام چند روش وجود دارد یکی از این راه ها استعلام پلاک ثبتی از شهرداری نمی باشد. که باتوجه به املاک مجاور ملک مورد نظر انجام می شود. روش دیگری که برای انجام استعلام استفاده میشود. به این شرح میباشد که ابتدا نقشه یو تی ام ملک تهیه میشود. و با توجه به موقعیت ملک استعلام گرفته میشود و نقشه ثبتی ملک از بانک اطلاعات ثبتی استخراج میشود در ادامه پلاک ثبتی ملک معلوم میشود و میتوان با ارائه مدارک در خواستی اداره ثبت اسناد سند رسمی برای ملک اخذ کرد.

استعلام پلاک ثبتی

استعلام پلاک ثبتی

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما