استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی تهران

استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی تهران

در صورت مفقود شدن سند ملک لازم است استعلام پلاک ثبتی ملک انجام شود. انجام استعلام پلاک اصلی و فرعی ملک لازم است موقعیت دقیق ملک آشکار شود. در نتیجه تهیه نقشه یو تی ام ضروری می باشد. برای انجام این استعلام لازم است. به یک فرد متخصص و با تجربه همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود.

انجام استعلام پلاک ثبتی ملک

پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک برای شناسایی ملک به وجود آمده است. در واقع برای شناسایی املاک و اراضی سازمان ثبت اسناد و مدارک کشور برای هر قطعه پلاک اصلی و فرعی را به وجود آورده است.

یکی از مواقعی که میتوان از پلاک ثبتی ملک کمک گرفت. زمانی است که ملک گمشده است. در واقع برخی از املاک آدرس نا معلومی بر روی زمین دارند. در نتیجه برای معلوم نمودن آدرس دقیق ملک بر روی زمین لازم است جانمایی پلاک ثبتی انجام شود. این عملیات تخصصی به از عهده کارشناس رسمی بر می آید و با استفاده از اسناد و مدارک قدیمی و ثتبی ملک انجام می شود.

همچنین در صورت مفقود شدن سند رسمی ملک و یا از بین رفتن آن لازم است استعلام پلاک ثبتی ملک انجام شود. تا در نتیجه پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک معلوم شود.

برای انجام استعلام پلاک ثبتی اصلی و فرعی تهران می توان به کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی مراجعه نمود. به جهت انجام این استعلام ابتدا نقشه یو تی ام ملک تهیه می شود. برای تهیه این نقشه ازجی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و بعد از برداشت مختصات یو تی ام کنج ها و شکستگی ها سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. همچنین ممکن است برداشت زمینی با دوربین توتال استیشن انجام شود.

استعلام پلاک ثبتی ملک در تهران

در صورت از بین رفتن سند رسمی ملک لازم است اقداماتی برای اخذ مجدد سند رسمی انجام شود. در نتیجه انجام استعلام پلاک ثبتی ملک ضروری می باشد. انجام استعلام پلاک ثبتی ملک از عهده کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی بر می آید.

یافتن پلاک ثبتی ملک

پلاک ثبتی اصلی و فرعی برای شناسایی ملک به وجود آمده است. و کاربرد های مختلفی در امور ملکی دارد. یکی از مواقعی که لازم است از پلاک ثبتی ملک استفاده نمود. زمانی است که سند ملک مفقود شود. در نتیجه به جهت اخذ سند المثنی لازم است پلاک ثبتی ملک معلوم شود. برای یافتن پلاک ثبتی ملک انجام استعلام پلاک ثبتی ملک ضروری می باشد.

انجام استعلام پلاک ثبتی ملک از عهده یک فرد دارای تخصص همچون کارشناس رسمی دادگستری نقشه برداری یا امور ثبتی سپرد

برای انجام این استعلام ابتدا نقشه یو تی ام ملک تهیه می شود. به جهت تهیه نقشه یو تی ام از جی پی اس دو یا سه فرکانسه استفاده می شود. و بعد از برداشت زمینی سپس ترسیم نقشه یو تی ام انجام می شود. با تهیه این نقشه موقعیت و حدود ملک آشکار می شود. و در ادامه از بانک اطلاعت ثبتی منطقه نقشه ثبتی ملک استخراج می شود. و پلاک ثبتی اصلی و فرعی ملک معلوم می شود. با ارائه مدارک و پلاک ثبتی ملک به اداره ثبت اسناد در نتیجه سند رسمی برای ملک صادر می شود.

همچنین از پلاک ثبتی ملک به منظور جانمایی ملک نیز استفاده می شود. در حقیقت ممکن است حدود اربعه ملک بر روی زمین نا معلوم شود و یا ملک آدرس نا مشخصی داشته باشد. در نتیجه به جهت یافتن این اطلاعات مجهول لازم است جانمایی پلاک ثبتی ملک انجام شود و به کمک پلاک ثبتی ملک نقشه ثبتی ملک استخراج و بر روی زمین جانمایی گردد.

یافتن پلاک ثبتی ملک

یافتن پلاک ثبتی ملک

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

امتیاز خود را ثبت کنید.

میانگین امتیاز: 0 / 5. تعداد رأی: 0

اولین نفری باشید که امتیاز ثبت می کند 🙂

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما